Összes oldalmegjelenítés

2012. május 30., szerda

Újabb ciki-anyu a fogorvosnál....

Már jó ideje fájt a fogam, és csak húztam, húztam az időpontot, de mostanra már annyira zsibbadt a fél arcom, fülem, hogy nem bírtam tovább....dokihoz kell mennem. Tegnap szerencsésen elnéztem a körzetet és lemaradtam a rendelésről...

Ma reggel így keltem, tehát:

Ma ilyen dokit szeretnék látni, legalább nem félnék annyira.....

Azon gondolkodtam, elmondjam-e a dokinak, hogy a szüléseimtől nem féltem ennyire, mint a fogorvostól, de aztán találtam ezt a viccet.........

Fogorvosnál egy gyönyörű nő hangosan morfondirozik:
- Mi lehet fájdalmasabb, kihúzatni egy fogat, vagy szülni egy gyereket?
Mire a fogorvos:
- Kérem, kisasszony, gondolja meg gyorsan, mert nem mindegy, mennyire döntöm hátra a széket.:)))))) :P


Mire odaértem, már nem voltam ám ilyen vicces kedvemben. De mivel senkit sem láttam, ezért gondoltam, hogy előbb rákerülök. Fiatal doki bácsi volt, még nálam is fiatalabb, talán egy tizessel, és ki is akart oktatni, hogy szüléseim száma nincs egyenes arányban a fogaim romlásával....na itt akadt egy kis vitánk, amiből ő került ki győztesen, mert én már nem tudtam tovább vitatkozni, mivel elzsibbasztotta a számat.....:)
Húzásnál megrángattam a ruháját, amin ki is akadt, de mondtam, bocsi, nem volt szándékos.....:)))
Elég ciki volt, de hát hírtelen mozdulattal nem találtam a saját ruhámat, amibe kapaszkodhassak.:)))))) De megdícsért, hogy ügyes voltam.:))))))))))

 

1 megjegyzés:

  1. A nehezén már túl vagy... és dokikkal nem érdemes vitatkozni, ha közben elzsibbasztanak... :) :) :)

    VálaszTörlés