Összes oldalmegjelenítés

2012. május 22., kedd

Tiffany ablakom napról-napra.

Üveget festeni már nagyon régen szerettem volna, de féltem nekiállni, meg arra gondoltam, nincs is hozzá tehetségem. Aztán egyszer csak nekiálltam, azóta kedvenc hobbim lett. Ajándékba már szinte az egész családot elláttam megfestett üveglapocskákkal, amiket ha felkötünk akár az ablak elé is, gyönyörű színeket varázsol, amint megtöri a fény.

Elkészült a kontúr rajza.
Készül a kontúrozás.
Elkészültem a kerettel. Nem semmi munka volt, nem is lett tökéletes, kiszúrt velem az arany tubusom. Mindenhol jött a festék, csak a végén nem....:)
Estefelé, már száradás után...
Sötétedés után már vakuval.
Másnap száradás után...
Reggeli fények, kellemes látvány, úgy gondolom...:)
Elkészült!!!!:)
Legjobb munkám egyike konyhám ablaka.

1 megjegyzés: