Összes oldalmegjelenítés

2012. május 25., péntek

Tornacipő kontra agybaj...és egy kis boldogság.

Minden anyuka tudja, hogy a fiúgyermekeknél a cipők élettartama, - főleg iskolás korúaknál- kb. 1 hónap. Legalábbis az én fiaim ennyire vigyáznak a lábbelikre.
Tényleg egy hónapja vettem magas szárú, most menő tornacipőt Balázs fiamnak, és szétszakadt, kilukadt, és lassan magától mászott el a helyére, úgy nézett ki....
Tehát a mai nap fénypontja, menjünk és vegyünk cipőt.
Gyerekkel boltba menni, főleg, ha nem csokit veszünk vagy játékot, eléggé idegtépő tud lenni. "Mikor megyünk már? Kész vagyunk? Jó lesz, csak menjünk! Inkább fagyizzunk!" - mondatok után már én is menekülnék ki a boltból, de hát próbálni kell, de így is volt már, hogy hazavittük a tök jó lesz cipőt, és kiderült hogy nagy....úgy három számmal.....(igaz, akkor nem én voltam velük vásárolni...).
Vagy 5 pár cipő felpróbálása után végre felragyogott a remény, hogy megtaláltuk az igazit!!!! És tényleg. Már abban jött haza.:) A másik pár cipő pedig landolt a kukában még útközben.:)
Még segítettem egy apukának, aki már leizzadta talán az egész Balatont is szegény, a fiának kerestek vászon cipőt, de a kissrác elég komoly elképzeléseket támasztott a cipőről, ami kell neki, és mindenáron ragaszkodott a lepkés, és rózsaszínhez. Találtam neki valót és meggyőztem, hogy ez mennyire menő lesz majd az oviban, és minden barátja irigyelni fogja tőle.:) Na ez hatott. Büszkén vitték a pénztárosnénihez, mi pedig gyorsan elvonultuk még zoknikat keresni, mert ugye az meg úgy eltűnik mindig a mosógépben, mint a hajók a Bermuda-háromszögben...rejtélyesen.:)

Meglátogattuk a helyi turkit is, ahová szeretek járni, és nagyon csini kantáros farmerszoknyát találtam a lánykámnak, még a cimke is rajta volt, 400 Ft-ért szerintem megérte. Úgyis olyan hamar kinövi. Magamat is megajándékoztam néhány felsővel, ami futkosónak nagyon jó, farmerhoz. Nem vagyok az a körömcipős, mellkidobós anyuka, úgyhogy  még a cipőboltban  egy gyönyörű szandit, türkiz kövekkel kirakva..(.imádom ezt a színt.:), magaménak tudhattam. Néha kell nekem is a boldogsághormon, most nem csoki alakjában. A vásárlás is az, mert megérdemlem.:))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése