Összes oldalmegjelenítés

2012. május 22., kedd

Reggeli ébresztő gyerek módra....:)

Megígértem egy barátnőmnek, újraélesztem a blogomat, hát tessék....

Ma elég vidám volt az ébresztőm, a következő történet is bizonyítja.....

Gyerekszáj....kora reggel.:))

Még nagyon korán volt, amikor kisfiam befurakodott mellém az ágyba és addig nézett közelről, amíg ki nem nyitottam a szemem.
- Anya, felébredtél?
- Igen, a szememből már kiverted az álmot...
Erre egy nagyot ásítottam.
- De látom a szádban még benne van...:)))))))- jegyezte meg kisfiam.:)))

Na itt már nem volt mit tenni, ráncba szedtem három fiamat, kislányom még édesdeden aludt, elindultunk suli-oviba. De ki a fene tudta, hogy ma nincs ovi?! Bementünk szépen és sehol senki sem volt, csak a dadusok takarítottak....Állítólag ki volt írva, persze olyan helyre egy ajtón, ami mindig nyitva, tehát a feliratot te sosem látod.....:)
Mai napom tehát a jókedv nevében zajlik. Ismerőseimet persze bombázom a jobbnál jobb történetekkel a Facebookon, hátha sikerül nekik is jó napot csinálnom.

4 megjegyzés: