Összes oldalmegjelenítés

2012. május 31., csütörtök

Gyerekes harapnivalók.

Gyereknapon megleptem a fiúkat igazi mosolyszendviccsel. Jó, nem nagy eresztés, de egy lavórnyi kávé után ennyi tellett tőlem.:) Tudom ám tovább is fejleszteni, de azt majd, legközelebb...Az a lényeg, hogy jó kedvet varázsoltam egész napra.

Annyira, hogy lefotóztak, amint épp szerettem volna beállni egy fotózkodós pózba, de hamarabb kattant....hát igen...ez vagyok én.:)Inkább vagyok a gép másik oldalán amikor én parancsolok!:)

Találtam nagyon jó recepteket gyerekeknek, egészséges, finom, és nem utolsó sorban kreatív is. Be lehet vonni őket is a készítésbe:

Répa torta másképp:

A répatortáról talán már mindenki hallott, de cukkíniből, fehérrépából is készülhet nagyon finom sütemény vagy muffin!
Alaprecept:
17,5 dkg lisztet keverjünk el 2 tk sütőporral és 1 tk fahéjjal. Egy másik tálban 20 dkg barna cukrot keverjünk ki 1,5 dl napraforgóolajjal és 2 tojással. Keverjük össze a 2 tál tartalmát, reszeljünk bele 15-20 dkg sárgarépát, fehérrépát vagy cukkinit (akár vegyesen) és adjunk hozzá ízlés szerint dió- , mogyoró-, vagy esetleg csoki darabokat.
180 fokra előmelegített sütőben, torta- vagy muffin formákban süssük addig, amíg a beleszúrt tűre már nem ragad tészta. Ha kedvünk van, tölthetjük és bevonhatjuk barnacukorral habosra kevert sajtkrémmel.

Kőrözött süni

Hozzávalók:
40 dkg juhtúró,
40 dkg tehéntúró,
20 dkg vaj
1 dkg paprika
fél dkg kömény
5 dkg hagyma
1 csomó snidling
3 dkg mustár
1 dkg konyhasó
3 csomag ropi

Nagyon ideális még szülinapra is, esetleg kerti gyerekbulihoz.:)







2 megjegyzés: