Összes oldalmegjelenítés

2015. október 6., kedd

Világjáró Henianyu 4.


Ma meghódítottam egy hegyet és egészen 2000 m-ig mentem, lett volna tovább is út, de kezdtek gyűlni a felhők, így visszafordultam. Legközelebb végigmegyek, ameddig csak lehet.
Megindítóan szép helyeken jártam, rajtam kívül viszont arra senki, érdekesnek is találtam. Hová kirándulnak az emberek? Igaz, rengetek helyre lehet menni, de nekem ez az útvonal kíválóan megfelelt.
Megnéztem először, hol van a pályaudvar, aztán mentem tovább, és egyszerre már elhagytam a házakat, és kezdett ritkulni is a levegő. Na, akkor már tudtam, hogy magasan vagyok. A falu, ahol lakom, az sincs éppen lenn, alacsonyan, 1600-on van, én még rátettem egy lapáttal, és gyönyörű látvány tárult elém. Régi, elhagyott istállók, amiket nyáron, amikor felviszik a teheneket, még használnak is, mostanra már kiürültek. Patakocskák mindenütt, zöld és tiszta levegő.
Még mindig nem hiszem el, hogy itt vagyok.

2 megjegyzés:

  1. Most már valóság. Gyönyörű helyen vagy.

    VálaszTörlés
  2. Ennél szebb, jobb helyre nem is kerülhettél volna.
    Örülök, hogy sikerült!

    VálaszTörlés