Összes oldalmegjelenítés

2012. június 18., hétfő

Fürdőruha és testmatrica

Mielőtt bárki is rohan a boltba, hogy testmatricát keressen...
Elkezdődött a szünet! Hurrá - gyerekek, Ajajj- szülők.:) Én megoldottam, nagyszülőknél töltöttük ezt a borzasztó meleg napot. Gyerekeknek nem volt akadály, hogy meg lehetett főni, egész nap bicikliztek, hintáztak, rohagáltak, stb....én meg a kicsik után, aminek az eredménye már látszik rajtam, színben és talán alakban is.:))
Délben a kicsi lányomat megpróbáltam lerakni aludni, de mivel egyedül nem volt hajlandó, ide-ide kiabálással mellé kellett feküdnöm, hát ott maradtam vele. Mondanom sem kell, én elaludtam, ő nem.:)
Egy órácska szundi után felébredtem, mert valaki nyomkodta a szemem, húzogatta a hajam. Ekkor még nem sejtettem, hogy kislányom nem aludt, hanem nagyon hasznosan töltötte el ezt az időt... Mivel fürdőruhában lehetett csak kibírni, így rohangáltam egész nap....felkelve mentem volna kifelé a szobából, amikor a tükörben megláttam magam....Tele voltam ragasztva matricával, ami előtte a szekrényen sorakozott. Még az unokahugunk ragasztotta fel, Réka pedig, amíg én jóízűen alukáltam, leszedegette és teleragasztott vele. Bájosan mutattam a bucimacik, dínók, királylányok alatt.:)
Azt a röhögést, amit akkor kaptam, amikor kimentem az udvarra...
 Shrek a vége, fuss el véle felirat a hátsómon, amit nem vettem észre...
Tehát, lehet hogy új divatot teremtett a lányom. Újrahasznosítsd a falon, bútoron megunt matricákat, ragaszd magadra, vagy másra....:))

1 megjegyzés: