Összes oldalmegjelenítés

2012. június 23., szombat

Sürgősségi és 5 perc sütizés.

Megjósolta a horoszkópom mára, hogy bosszús leszek, hát be is jött...Balázs fiam, amíg én kevertem a palacsinta tésztát, balesetet szenvedett a fürdőszobában. A kád szélére állt, és lecsúszott onnan, letörött az első fogából, a száját elharapta két helyen is. Ömlött a vér, megijedtünk bevallom. Gyors telefon Anyáméknak, aztán irány a sürgősségi.
Doki bácsi sehol, de mindjárt jön- ezt úgy két órán keresztül hallottuk az asszisztensektől, mire tényleg megjött. Már nagyon elegem volt a várakozásból, utána 5 perc alatt végeztünk, szerencsére nem kellett összevarrni, lefertőtlenítették és kész.

Mire hazaértünk, jócskán elmúlt dél, így gyorsan kisütöttem vagy 50 palacsintát - sok gyerek van ugye- majd bedobtam az ágyikójába Réka babát délutáni szundira.
Valami édesség kellene a fiúknak és persze mi lányoknak is, elvégre hétvége van és szünet.


5 perces kókuszos

Hozzávalók:

4 egész tojás
8 evőkanál liszt
8 evőkanál cukor
8 evőkanál olaj
1 csomag sütőpor
kókuszreszelék

Elkészítés:

Az egész tojásokat, az olajat, a cukrot, a sütőport és a lisztet kikeverjük. Amíg kikeverjük, be is melegszik a sütő. Az összekevert tésztát tepsibe öntjük, a tetejét kókuszreszelékkel jól meghintjük.175 fokon, kb. 10-15 percig sütjük, világosra mint a piskótát. Gyerekeknek tejjel, kakaóval igazi finomság.
(A mai adag dupla, azért is lett ilyen szép nagy a süti egy 25x40-es tepsiben. Ilyenkor a sütési idő is több...)


"Anya, ez nagyon szuper lett!"- kaptam a dícséreteket, tehát ma is jól teljesítettem náluk.:)

Készítettem egy "művészi fotót" zárásul.
Átléptem az estébe...


4 megjegyzés:

  1. Heni anyu, irigyellek a jó természetedért.
    Ha újra születnék én is ilyen szeretnék lenni minden téren!
    Azért el ne bízzad Magad!
    Kedvellek!
    Terézanyu

    VálaszTörlés
  2. Szia Heni!

    Fantasztikus az oldal, a sütik nem különben! :-)

    Puszi: Manka

    VálaszTörlés
  3. Köszi Manka, igyekszem! A gyerekek meg hozzák a formájukat!:)

    VálaszTörlés