Összes oldalmegjelenítés

2012. október 16., kedd

Alphonse Mucha és én.

Talán pár hete találtunk egymásra, máris totál oda vagyok érte!
Ő lett akiért rajongok, imádok, szeretek, na jó, a férjem után, és most teljesen bele vette magát a mindennapjaimba.

Már kinn, Tirolban is az járt a fejemben, alkotnom kell, ha hazaérek, és most már tudom is, hogyan és mit.
Elsőként a "Négy évszak" témája fogott meg, így el fogom készíteni üvegfestéssel. 

Reggel nekiláttam a tavasz rajozlásának, ami majd az alapja lesz, ha rákerül az üvegre.







Egyenlőre itt tartok. Még javítgatni fogok rajta, ahogy ismerem magam, amíg számomra tökéletes nem lesz.
Következő lépésben megy az üvegre a kontúr, aztán jöhetnek a színek!


A rajz eredetije....:)

Következő lépés....a nyár.




Imádom a nyarat. Imádom, ahogy Alphonse Mucha megrajzolta. Most én is próbálkozom. "A nő dícsérete" tőle több, mint dícséret, a finom vonalak, alakok elképesztőek.
Hogy mennyire adom majd vissza üvegen, a közönségem kritikájától függ, de nekem már így, nyersen, elsőre is tetszik.



Ha életre keltem a színekkel, akkor lesz csak az igazi!:)

Kitettem az eredeti képet is, hogy látni lehessen, nem kopírozásról van szó.:)

Ősz és a tél.....


Ősz az egyik kedvenc hónapom, csak úgy mellesleg megjegyezve.




Van még mit javítgatni, mindig találok valamit, ami hiányzik, vagy sok, de hamarosan felrajzolom az üvegre és  onnan már nincs visszaút!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése