Összes oldalmegjelenítés

2013. november 11., hétfő

Kleopátra hadművelet


Folytatva a szépítészetet, az arcradírozás után jöhet egy jó kis arcpakolás. Most, hogy eljöttek a hideg idők, az arcom is kezd száraz lenni, ezért körül néztem otthon, mit tudnék felkenni, ami csodákat is művel. Sütőtök, banán, és egy kis méz keveréke lett a nyerő. 15 percig hagyjuk fenn, majd langyos vízzel mossuk le. Utána hideg vízzel, hogy a pórusok bezáródjanak. Ha valakinek érzékeny a bőre, akkor ne rögtön indulás előtt tegye fel, mert kipirosodhat a méztől, kell neki egy kis idő, amíg megnyugszik a bőr.
A maradék kencét pedig meg is ehetjük, ez benne a bónusz, tehát külső-belső ápolás kipipálva!:)
Kislányom, amikor meglátott arcpakolásban, megkérdezte: -Anya, valami baj van? Olyan fura a fejed.:) Mondtam neki, nincs, így leszek szép. Erre. -Hát akkor gyorsan mosd le, mert nekem úgy tetszel, ahogy vagy!:)


Hajunknak is szüksége van kényeztetésre. Éppen ezért továbbra is a méznél maradtam, és hajmosás után felvittem a hajamra. Betekertem fóliával, törölközővel negyed órára. Lemosás után gyönyörű puha és fényes lett. Legközelebb megpróbálom a sör és méz variációt is. Nem kell félni, mert nem lesz sörszagú a hajunk lemosás után, csak fényes. Csak Apa elől kell eldugni, mert tuti pazarlásnak tartaná.:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése